WOW! Trening 2 ganger på en uke?!?!

Idag startet jeg dagen tidlig med en enkel frokost, te og opptak av favorittserien min, Switched at Birth.
Etterhvert ble det tid for å skifte til treningstøy og dra seg ut i bilen for å kjøre til Evo Fitness.


Da jeg kom dit, var det max 4 andre der. Yes, nesten hele treningsstenteret for seg selv. Deilig!
Er så slitsomt å trene når det er fult og kø ved apparatene. 

Klar for å trene:
 

Først ble det 25 minutter på sykkel:

Legg forresten merke til den fine utsikten jeg hadde fra sykkelsetet. Man kan se helt ned til Oslofjorden.

Deretter ble det 5000 meter på romaskin:

 
Som dere ser, brukte jeg ca 5,5 minutt på hver 1000 meter. Veldig fornøyd med det!
Romaskin er kjempebra trening, så brøver å få brukt den ofte, men ikke hver gang. Man kan lett gå lei.

Neste gang skal jeg bruke denne:




Etter både syklingen og roingen, var jeg helt utslitt, så da ble det bare rett hjem for å dusje egentlig.
Tenkte å trene igjen på mandag, for da har jeg tidligvakt på jobben.

Endelig har jeg fått tilbake treningsmotivasjon, og det trengte jeg virkelig!
Målet er flatere mage og fastere rumpe, og selvfølgelig bedre kondisjon. Har prøvd på dette mange ganger før, men uten å lykkes. Men nå har jeg bestemt meg.
Jeg SKAL klare det nå!!! Og det innen FEBRUAR!! Jeg har 3 måneder på meg...

-Tror dere jeg klarer målet mitt?
-Er dere flinke til å trene? 

8 kommentarer

Sidra

16.11.2013 kl.17:42

Du er flink til å trene. :)

- kommentere tilbake? :)

Jeanette

16.11.2013 kl.18:02

Du er god! Jeg er elendig på kardio! Verste jeg vet ;O ! Hehe

Nikita <3

16.11.2013 kl.18:06

Så flink du er :)

Tina

16.11.2013 kl.18:25

Syns du er dødsflink jeg! Fortsett sånn nå, så går det bra til ferien :)

niceandvice

16.11.2013 kl.23:29

Vow! Såååå lenge på romaskin! Herrelightet. Bruker du hansker da eller? Jeg får tæler med en gang, men enig med deg, digg trening.

Jeg trener helst 2 ganger hver dag, så ja, det blir en del. MEN, jeg er ekstremt nøye på å variere treningen. Kjører heller korte intervaller i en periode, for å ikke gå lei av langkjøring ect ect. Også er det viktig for min kropp å få litt "sjokk" med plutselig nye treningsformer:)

Lykke til med treningen!

Jannicke =)

17.11.2013 kl.22:43

niceandvice: Hehe, ja det er en stund. Ble utrolig sliten av det! Nei, bruker ikke hansker, så får litt blemmer, men jo mer man ror, jo mer tåler hendene etterhvert. Oi, to ganger hver dag? Og jeg som er overlykkelig fordi jeg har trent 2 ganger på en uke :-P

Jannicke =)

17.11.2013 kl.22:43

Nikita: Takk :-) Prøver, men ikke alltid like lett.

Jannicke =)

17.11.2013 kl.22:45

Jeanette: Takk :-) Ønsker bedre kondis, derfor prøver jeg å løpe, sykle eller bruke elipsemaskinen litt hver gang jeg trener :-)

Skriv en ny kommentar

hits